Uslovi online kupovine

Poštovani potrošači,

molimo vas da pažljivo pročitate uslove korišćenja prijee upotrebe Kekovic Estate website-a. Korišćenjem našeg internet sajta potvrđujete da ste pročitali, razumeli i prihvatili ove uslove korišćenja (u daljem tekstu: Uslovi).

Kekovic Co d.o.o. zadržava pravo da u bilo kom trenutku izmijeni Uslove unošenjem izmjena u ovaj tekst. Predlažemo da s vremena na vrijeme posetite ovu internet stranicu i proverite da li su se Uslovi možda promenili od vaše poslednje posete.

  1. Korisnik je svako lice koje pristupa sajtu kekovicestate.me i svim njegovim sadržajima.
  2. Potrošač je fizičko lice koje kupuje proizvod radi namirenja individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti.
  3. Prodavac u konkretnom slučaju je Kekovic

Kekovic Estate na sajtu sadržaje objavljuje u dobroj namjeri. Sve sadržaje www.kekovicestate.me sajta koristite isključivo na vlastitu odgovornost i Kekovic Estate se ne može smatrati odgovornom za bilo kakvu štetu nastalu korišćenjem.

Sadržaji objavljeni na internet sajtu Kekovic Estate-a, vlasništvo su Kekovic Estate-a i mogu se upotrebljavati samo u nekomercijalne svrhe, pri čemu se moraju poštovati i sva navedena upozorenja o autorskim pravima.

Sadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, dizajnerski elementi (dugmići, ikonice i sl), tekstovi, logotipi, audio zapisi i softver su vlasništvo Kekovic Estate-a i ne mogu se koristiti bez prethodne saglasnosti.

Nije dozvoljeno mijenjati sadržaj ovog sajta ni na koji način, niti ga reprodukovati ili javno prikazivati, izvoditi, distribuirati ili na drugi način koristiti u javne ili komercijalne svrhe. Ukoliko želite da koristite sadržaje objavljene na ovom internet sajtu u druge svrhe od ovde navedenih potrebno je da nas kontaktirate radi dobijanja dozvole.

Uputstvo za online kupovinu

Prilikom posjete sekciji website-a pod imenom “Shop”, u mogucnosti ste da izaberete proizvod po vasoj zelji. Klikom na proizvod, ulazite na proizvod. Klikom na “Dodaj u korpu”,

Klikom na dugme “Korpa”, prikazace Vam se sadrzaj korpe i ono sto se trenutno nalazi u korpi. Kliknite na dugme “Nastavi”, prikazaće Vam se formular za naručivanje. Popunite formular i

kliknite dugme “Nastavi”. Videćete stranu sa detaljima narudžbe. Proverite i potvrdite detalje narudžbe. Zatim kliknite dugme “Potvrđujem narudžbu” da izvršite narudžbu;

Vaša porudžbenica je uspešno kreirana. Ukoliko je naručena roba dostupna i spremna za realizaciju naše saradnje naš operater će Vas kontaktirati u roku ne dužem od jednog radnog dana od trenutka prijema narudžbenice radi provere ispravnosti Vaših podataka i potvrde narudžbenice. Kada operater potvrdi kupovinu, dobicete email koji Vasu kupovinu potvrdjuje, zajedno sa PDF-om. Na sajtu Kekovic Estate je moguće obaviti kupovinu kao gost, odnosno bez registracije.

Cijene

Sve cijene navedene na sajtu su finalne na dan porudžbine i u njih je uključen PDV. Sve cijene su date u dinarima.

Po zaključenju porudžbine na sajtu, dobićete e-mail potvrdu porudžbine. Ovaj e-mail sadrži vaše podatke, koje ste ostavili prilikom poručivanja. Tek nakon dostavljanja potvrde od strane Kekovic Estate na mail potrošača, ugovor o prodaji se smatra zaključenim. U slučaju da nismo u mogućnosti da potvrdimo porudžbinu i zaključimo ugovor, bićete obaviješteni.

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti EUR.

Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti.

Opis proizvoda

Kekovic Estate nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće. Takođe, Kekovic Estate ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda niti slike 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega dobili u roku od 15 dana od dana isporuke proizvoda, a mi ćemo vam vratiti novac.

Kekovic Estate koristi Pantheon sistem za uskladjenje dostupnih zaliha i trenutne prodaje. Ukoliko dodje do nekih gresaka u sistemu, moze se desiti da se proizvod koji je nedostupan prikaze dostupnim. U tom slucaju, Kekovic Estate ce Vam ponuditi opciju zamjene proizvoda ili izbora da se novac vrati, uz povracaj proizvoda. Tačno stanje zaliha tj. dostupnost se može utvrditi ili pozivanjem Call Centra na +38267617701 ili proverom kod zaposlenih u bilo kojem našem maloprodajnom objektu.

Isporuka

Proizvodi koje poručite putem Interneta mogu biti isporučeni posredstvom kurirskih službi sa kojima Kekovic Estate ostvaruje saradnju, a plaćate ih prilikom preuzimanja gotovinom ili prilikom poručivanja preko računa ili platnom karticom putem Interneta: MAESTRO, VISA, VISA ELECTRON, MASTER CARD.

Za sve porudžbine čija je vrednost manja od 50 EUR, isporuka se vrši putem kurirske službe; troškove isporuke snosi kupac i oni iznose ??? EUR. Za porudžbine čija je vrednost jednaka ili veća od 50 EUR, dostava je besplatna.

Na stranici proizvoda, lijevo od cijene, jasno je naznačeno stanje proizvoda. Ukoliko je proizvod dostupan za kupovinu moguće oznake su „Na stanju“. Poručeni proizvod/proizvodi koji su u trenutku poručivanja imali oznaku „Na stanju“ biće vam isporučeni predefinisanom periodu (vidi tabelu ispod). Proizvode koji budu oznaceni sa “Nedostupno” nisu dostupni za narucivanje do daljnjeg. Uz obaveštenje kupcu na imejl će stići i ugovor o prodaji na daljinu, obrazac za odustanak od ugovora i prava i obaveze kupaca.

Proizvodi poruceni do:Proizvodi poruceni do:Proizvodi poruceni do:
Ponedeljka do 09.00 hSrijede do 09.00 hPetka do 09.00 h
Na teritoriji Podgorice:Na teritoriji Podgorice:Na teritoriji Podgorice:
Stizu isti dan do 16hStizu isti dan do 16hStizu isti dan do 16h
Na teritoriji Crne GoreNa teritoriji Crne GoreNa teritoriji Crne Gore
Stizu ili isti dan ili najkasnije naredni dan do 18hStizu ili isti dan ili najkasnije naredni dan do 18hStizu ili isti dan ili najkasnije naredni dan do 18h

 

Ukoliko dođe do vanrednih okolnosti, koje u potpunosti onemogućuju isporuku, o tome ćete biti obaviješteni putem informacija za kontakt koje ste nam dali prilikom poručivanja proizvoda.

Potrošač nema pravo da bez nadoknade odlaže izvršenje isporuke duže od 15 kalendarskih dana od datuma naručivanja, odnosno 1 put. Ukoliko se isporuka odlaže duže od navedenog roka, odnosno ukoliko Kekovic Estate čuva proizvode, Potrošač je dužan da plati naknadu od 1 EUR na dan po svakom svakom pojedinačnom komadu proizvoda koji se čuva.

Prilikom prijema proizvoda koje dostavlja kurirska služba, Potrošač moze da, sa licima koja dostave proizvod, otpakuje i detaljno vizuelno pregleda isti da bi se uvjerio da li postoje fizička oštećenja. Ukoliko postoje fizička oštećenja, Potrošač ima pravo da odbije prijem proizvoda.

NAPOMENA: Sva dodatna pitanja u vezi proizvoda, cena ili isporuke možete nam postaviti i putem telefona na broj 067617701 ili e-maila na adresu: sales@kekovicestate.me. Biće nam zadovoljstvo da Vam pomognemo. Poručivanjem dajete saglasnost za kontakt kroz sve raspoložive kanale komunikacije na osnovu podataka koje ste ostavili, dok se drugačije ne izjasnite, što se može uraditi u bilo kom momentu.

Odustanak od ugovora

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 15 dana od dana od dana dostavljanja naručenog proizvoda, bez navođenja razloga.

Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora, trazeci ga od kompanije obracanjem na email adresu sales@kekovicestate.me

NAPOMENA: Ovo pravo od odustanka od ugovora ne odnosi se na kupovinu u prodavnicama s obzirom da to nije kupovina na daljinu i izvan poslovnih prostorija. Potrošač je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 15 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 15 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak, proizvod se više ne može vratiti i zahtjev za odustanak od ugovora se otkazuje. Troškove povraćaja robe u slučaju odustanka snosi potrošač. Roba se vraća na adresu navedenu na obrascu za odustanak.

Moguće je vratiti samo proizvode koji su neoštećeni i, po mogućnosti, u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.).

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca u tolikoj meri da se proizvod više ne može prodavati, odbiće se vraćanje cijene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica putem interneta, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Kekovic Estate je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. U slučaju plaćanja gotovinom, potrošaču se gotovina i vraća.

Privatnost podataka

Zaštita privatnosti ličnih podataka korisnika sajta je od najvećeg značaja za našu kompaniju. Sve aktivnosti na internetu koje su povezane sa Kekovic Estate su usklađene sa propisima Drzave Crne Gore, a takođe prate intenciju GDPR.

Podacima o ličnosti smatraju se oni podaci koji otkrivaju vaš identitet, npr. vaše ime i prezime, adresa, broj telefona ili e-mail.

Kekovic Estate prikuplja različite vrste podataka o ličnosti u zavisnosti od usluga koje pružamo naših kupcima, kao i vrste ugovora koje zaključujemo.

Prilikom online kupovine Kekovic Estate obrađuje sledeće vrste podataka o ličnosti: Ime i prezime

Broj telefona

E-mail adresa

Adresa (grad, ulica i broj, poštanski broj, broj stana i sprat) Podaci o izvršenim transakcijama plaćanja

Drugi podaci neophodni za ispunjenje određene svrhe

Prilikom online kupovine, Kekovic Estate obrađuje vaše podatke u svrhu pužanja usluga i izvršenja ugovornih i predugovornih aktivnosti, uključujući a ne ograničavajući se na pružanje usluga dostave kupljenih proizvoda na kućnu adresu, plaćanje preko administrativne zabrane, rešavanje po primljenim reklamacijama, kao i pružanja drugih usluga koje Kekovic Estate nudi svojim kupcima.

Obradu navedenih podataka vršimo u cilju zaključenja i izvršenja ugovora sa vama, kao i u cilju poštovanja zakonskih obaveza.

Kekovic Estate naročito vodi računa da vaši podaci o ličnosti ne budu ustupljeni neovlašćenim licima. Upravo zbog toga, unutar naše kompanije, pristup podacima, koje ste nam stavili na raspolaganje, imaju samo oni sektori odnosno oni zaposleni kojima su isti neophodni za ispunjenje svrhe za koju su podaci o ličnosti prikupljeni, a kojima je u opisu posla obrada podataka o ličnosti.

Pored naših zaposlenih, u cilju pružanja određenih usluga, vaše podatke možemo da ustupimo trećim licima koji pružaju usluge u ime Kekovic Estate-a (npr. Kurirske službe, Služba reklamacija, IT partneri koji se bave održavanjem web sajta/mobilne aplikacije).

U svim ovim slučajevima naš odnos sa eksternim parterima i način zaštite i postupanja sa vašim podacima o ličnosti obezbedili smo ugovorima u skladu sa Zakonom.

Sve prikupljene informacije o vama prilikom online kupovine su sigurne i nećemo ih ni pod kojim uslovima zloupotrebiti niti prodavati na tržištu, što vam osigurava potpuno sigurno i bezbedno poslovanje i saradnju sa Kekovic Estate-om. Svi naši zaposleni (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje svih načela zaštite podataka o ličnosti.

Kekovic Estate preduzima sve mere kako bi maksimalno osigurao lične podatke. Ti podaci su brižljivo osigurani od gubitka, uništavanja, izmena, falsifikovanja, manipulacije i neovlašćenog pristupa ili upotrebe.

Kekovic Estate preporučuje svim roditeljima ili starateljima da decu uče bezbjednom i odgovornom postupanju sa ličnim podacima na Internetu. Maloljetnici ne bi trebalo da otkrivaju svoje lične podatke Kekovic Estate-u bez prethodne dozvole roditelja ili staratelja. Kekovic Estate nikada neće namerno uzimati lične podatke od maloljetnika, niti ih na bilo koji drugi način koristiti, niti ih ustupiti trećim licima bez dozvole.

Kekovic Estate će podatke o ličnosti čuvati samo onoliko koliko je to neophodno za ispunjenje svrhe za koju su podaci prikupljeni, a nakon toga samo ukoliko postoji pristanak lica, zakonska obaveza ili legitiman interes.

U okviru našeg poslovnog odnosa u obavezi ste da nam dostavite samo one podatke koje prikupljamo u cilju ispunjenja određenih zakonskih obaveza. Podatke koje nam dostavljate u cilju zaključenja i izvršenja ugovora i po osnovu pristanka, dostavljate isključivo na dobrovoljnoj bazi. S tim da napominjemo da bez svih podataka koji su nam neophodni za ispunjenje svrhe, po pravilu nećemo biti u mogućnosti da započnemo poslovni odnos sa Vama i pružimo Vam dogovorene usluge.

Za dodatne informacije o tome kako obrađujemo i postupamo sa vašim ličnim podacima možete pogledati u našoj Politici privatnosti objavljenoj na sajtu, a uvek nam se možete obratiti i na mail adresu privacydata@kekovicestate.me ili putem pošte na adresu Bulevar 21. Maj, bb, Podgorica.

Svaka novonastala promena po pitanju privatnosti će biti objavljena na sajtu.

Nastavkom kupovine na našem sajtu, smatraćemo da ste u potpunosti pročitali i razumeli uslove pod kojima obrađujemo vaše podatke o ličnosti i da ste nakon čitanja i razumenjavanja pristali na primenu istih.

Slanje dokumentacije na mail

Ostavljanjem mail adrese dajete saglasnost da Vam se obaveštenja i dokumentacija koja se odnose na ugovor o prodaji šalju u elektronskom obliku, na mail adresu koju ste ostavili.

Kekovic Estate će komunicirati sa Vama putem elektronske pošte (email) ili obaveštenjima koja će objavljivati na ovom sajtu, a u posebnim slučajevima i telefonom.

Zabrana zloupotrebe sajta

Korisnicima našeg internet sajta nije dozvoljeno da:

Ometaju i/ili onemogućavaju bilo koje funkcije povezane sa sigurnošću na sajtu ili funkcije koje sprečavaju ili ograničavaju upotrebu ili kopiranje dostupnog sadržaja;

Objavljuju i/ili prenose na internet sajt svaki materijal koji je preteći, klevetnički, nepristojan, uvredljiv, pornografski ili zlostavljački. Takođe materijal kojim se može inicirati rasnu mržnju, uzrokujete uznemiravanje ili bilo koje neprijatnosti usled kršenja privatnosti, poverenja određenim diskriminacionim, pretećim ili izazivačkim komentarima.

Daju netačne informacije koje se tiču ličnih podataka;

Koriste tuđe lične podatke bez dozvole te osobe ili lažno predstavljaju da istupaju u ime trećeg lica, firme ili organizacije;

Bave se bilo kojim nezakonitim ili protivpravnim ponašanjem koristeći naš sajt; Modifikuju, ometaju, presreću ili hakuju internet sajt u cilju njegovog onesposobljavanja; Koriste specijalizovane programe radi preuzimanja sadržaja sa sajta.

Ukoliko se prekrši bilo koji od navedenih Uslova mi korisnika možemo onemogućiti da koristi ovaj internet sajt na stalnom ili privremenom nivou. Takođe, možemo preduzeti i druge mere, uključujući ali ne ograničavajući se na to da prijavimo nadležnim organima.

Dostava

Dostavu pošiljki vrši nezavisna kurirska služba i moguća je samo na teritoriji Srbije. Troškovi dostave se posebno naplaćuju i oni su iskazani prilikom poručivanja robe. Iznos troškova dostave je 290 dinara, ukolilko je vrednost artikala veća od 5.000RSD, dostava je besplatna. Troškove dostave plaćate zajedno sa proizvodima.

Okvirno vreme za koje će vam pošiljka biti uručena je 5 do 7 radna dana od dana potvrđene porudžbine. Kurirska služba dostavlja pošuljke u periodu od 08:00h do 16:00h.

Prilikom dostavljanja robe Kupcu, Kupcu će biti predat jedan primerak maloprodajnog računa, koji istovremeno predstavlja ugovor o kupoprodaji.

Kupac je odgovoran za štetu koja nastane propuštanjem da preuzme robu koju mu je poslao Prodavac u skladu sa ugovorom.

Pod štetom se podrazumijeva oštećenje na robi, kao i troškovi koje Prodavac ima zbog propuštanja Kupca da preuzme robu, kao što su: troškovi čuvanja, prepakivanja, vraćanja robe i slično.

Zamjena

Kupac može da zatraži zamenu u roku od 14 dana od dana prijema robe. Zamena robe se odnosi na zamenu veličine ili zamenu modela. U slučaju zamene roba se, zajedno sa popunjenim Obrascem za zajmenu, dostavlja Prodavcu, i u tom slučaju troškove zamjene snosi Kupac.

Obrazac za zamjenu dostupan je na sajtu Prodavca www.kekovicestate.me i može se slobodno preuzeti kao trajni nosač zapisa.

U slučaju zamjene Kupac je u obavezi da robu vrati bez oštećenja i tragova korišćenja. U suprotnom, Prodavac nije u obavezi da obavi zamjenu.

Artikal za koji se vrši zamjena, mora imati istu ili veću vrijednost od artikla koji se mijenja, uz doplatu.

Reklamacija

U slučaju da nijeste zadovoljni našom uslugom, odnosno kvalitetom naših proizvoda, imate pravo prigovora u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Pored reklamacije radi ostvarenja prava po osnovu saobraznosti, možete izjaviti reklamaciju i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.

Pretpostavlja se da je roba saobrazna Ugovoru:

ako odgovara opisu koji je dao Prodavac, i ako ima svojstva robe koju je Prodavac pokazao Kupcu kao uzorak ili model,

ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste,

ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je Kupac nabavlja,

ako po kvalitetu odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što Kupac može osnovano da očekuje i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane Prodavca, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.

Reklamaciju na nesaobraznost kupac može izjaviti u roku od 2 godine od dana kupovine proizvoda ili prijema robe, uz originalan račun ili bilo koji drugi dokaz o kupovini robe.

Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača, može se pretpostaviti da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika na potrošača.

Na reklamaciju će Vam biti odgovoreno u roku od 8 (osam) dana, od dana podnošenja reklamacije.

Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosimo mi kao trgovac.

Kao prodavac dužni smo da kupcu izdamo pisanu potvrdu ili elektrosnkim putem potvrdimo prijem reklamacije, odnosno saopštimo broj pod kojim je zavedena reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Reklamaciju možete izjaviti:

pisanim putem, preko Obrasca za reklamaciju koji se može preuzeti kao trajni nosač zapisa dostupnom na sajtu www.psfashion.com, uz istovremeno dostavljanje robe Prodavcu koja je predmet kupoprodaje i uz originalan primerak računa ili bilo koji drugi dokaz o kupovini.

Rok za rešavanje po reklamaciji ne može da bude duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije.

Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Ako isporučena roba nije saobrazna Ugovoru, Kupac ima pravo da bira između otklanjanja nedostataka, zamene za isti ili drugi artikal i povrata novca.

Drugi artikal za koji se vrši zamena mora biti iste ili veće vrednosti, uz doplatu.

Ako otklanjanje nesaobraznosti nije moguće ili ako predstavlja nesrazmerno opterećenje za Prodavca, Kupac može da zahteva umenjenje cene ili da izjavi da raskida Ugovor. U zavisnosti od zahteva Kupca, Prodavac je dužan da celokupan iznos kupoprodajne cene ili deo cene za koju se prihvati umenjenje od strane Prodavca, vrati Kupcu u roku od 14 dana.

Kupac takođe ima pravo da raskine Ugovor ukoliko Prodavac ne otkloni nesaobraznost robe u utvrđenom roku.

Kupac u svakom slučaju nema pravo na raskid Ugovora ukoliko je nesaobraznost robe neznatna.

Troškove povrata robe u slučaju reklamacije snosi Prodavac

*Nijansa boje artikala može da varira u zavisnosti od kvaliteta monitora preko koga Kupac vrši izbor artikala za kupovinu, tako da Prodavac ne snosi odgovornost za razlike između prikazane i realne boje*

U slučaju reklamacije artikla i povraćaja sredstava plaćenih nekom od platnih kartica, P…. S….

fashion povraćaj vrši preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Uslovi kupovine

Da biste se registrovali i mogli koristiti usluge Internet prodavnice kompanije Paradiso (u daljem tekstu Prodavac), morate imati navršenih 18 godina. Prilikom registracije, korisnik kreira jedinstvenu lozinku za pristup Internet prodavnici. Kao registrovani korisnik (u daljem tekstu Kupac), imate mogućnost brze kupovine, pregleda svih ostvarenih porudžbina i kreiranja lista omiljenih proizvoda.

Kupac snosi odgovornost za tačnost ustupljenih podataka prilikom registracije i kupovine proizvoda na sajtu kekovicestate.me.

Kupac je odgovoran za sve aktivnosti i porudžbine koje su napravljene sa njegovom naloga (profila). U slučaju da posumnjate da je došlo do zloupotrebe Vašeg naloga, molimo Vas da kontaktirate Prodavca na sales@kekovicestate.me i prijavite problem, ili da promijenite lozinku, prilikom prijave na sajt ili u podešavanjima Vašeg profila.

Porudžbina

Nakon potvrde porudžbine, Kupac dobija konfirmacioni email kojim se potvrđuje da je porudžbina primljena. Prodavac će se postarati da u što kraćem roku provjeri raspoloživost poručenih artikala i obavijesti korisnika o statusu porudžbine.

Rok isporuke je do 3 radna dana od dana potvrđene porudžbine. Procijenjeno vrijeme dostave može biti i duže od naznačenog, ukoliko naručeni proizvodi nijesu trenutno dostupni ili ste potvrdu o online kupovini dobili u toku vikenda ili državnih praznika. Prodavac se obavezuje da Kupce blagovremeno obavijesti o kašnjenju i statusu porudžbine putem emaila ili telefonski.

Za dodatne informacije u vezi sa porudžbinom, možete se obratiti Korisničkom servisu na broj telefona 069 377 039 ili slanjem email-a na onlineshopviaparadiso@gmail.com. Radno vrijeme korisničkog servisa je svakog radnog dana i subotom od 8 do 16h.

Dostava

Dostavu pošiljki u ime Prodavca obavlja NTC služba dostave i moguća je samo na teritoriji Crne Gore. Troškove dostave snosi Prodavac. Ako Kupac ne primi robu u očekivanom vremenu, ima pravo da o tome obavijesti Prodavca putem emaila.

Prodavac se obavezuje da će isporučiti sve naručene artikle koje u trenutku isporuke ima na lageru. Ukoliko Prodavac nije u mogućnosti da isporuči bilo koji od poručenih proizvoda, kontaktiraće Kupca telefonom ili emailom po pitanju zamjenskog proizvoda ili otkazivanja naručenog proizvoda.

Naručeni proizvodi pakuju se na način da tokom uobičajne manipulacije ne budu oštećeni. Kupac je dužan da provjeri stanje pošiljke prilikom preuzimanja i da u slučaju oštećenja odmah reklamira proizvod dostavljaču (zaposleni firme koja vrši dostavu), kao i da odbije preuzimanje robe na kojoj su vidljiva oštećenja.